2017. november 14., kedd

Első Book a Sloth dobozról őszintén, képekkel - SPOILER

Sziasztok, kedves Olvasók!

Nos, megkaptam az első Book a Sloth dobozomat, amit már nagyon-nagyon izgatottan vártam. Olyan szerencsém volt, hogy sikerült az ötven százalékos kupont érvényesítenem a vásárlásnál, ezért egészen olcsón megúsztam ezt a dolgot. Számomra ez az első igazi könyves box egy teszt volt, ahogyan szerintem sokaknak. Úgy voltam vele: hogyha ez lenyűgöz, mindenképpen fogok még invesztálni ebbe a projektbe, azonban ha valami olyat kapok, ami nem győz meg igazán, nem szeretnék erre költeni már  – mert valljuk be, ez nem olcsó mulatság ám a mai átlag magyar polgárnak.

Szóval hihetetlen izgatott voltam, amikor a kezemben tartottam a fehér kis dobozt. Te jó ég! Itt van, ezt vártam már hetek óta, gyerünk! Tépjük fel a borítást, ássunk a legmélyére és ússzunk a boldogságban. Kinyitottam, és elkezdtem olvasni a tetejére illesztett kis kék papírt, ahol a Book a Sloth csapata elmeséli, hogy milyen tartalmakat kell találnom a dobozban, ami idejekorán lelőtte, hogy mi is lakik a dobozkában. És ekkor szomorodtam el igazán, amint elolvastam, hogy a novemberi könyv nem más, mint Stephanie Garber-től a Caraval – amit nem is olyan rég sikerült megszereznem egy gyengébb pillanatomban. Nos, sajnos innentől már körülbelül a doboz további ajándékai sem izgattak igazán – sajnálom, ez engem teljesen letört. Azonban azt kell, hogy mondjam, hogy ez egy pazar választás volt a Book a Sloth csapat részéről! Ha nem lett volna meg, nagyon elégedett lettem volna.

Külföldi doboz

Az ajándékokról találsz pár képet az írásom végén. Láthatjátok, hogy milyen klassz és izgalmas dolgokat pakoltak a novemberi csomagba, ilyen pl. a Caraval témájú két könyvjelző és a Harry Potteres kis kulcstartó, illetve a matrica. Vannak tárgyak, amikért rajongok és akad olyan is, amit nem teljesen értek, mert nem fűződik a könyvhöz. Kicsit túltolták szerintem a könyvjelzőket és az egyéb papíranyagokat, de ez már határozottan jobb összeállítás lett, mint a mintadoboz alkalmával. Engem ez egyelőre csak félig győzött meg, ezért nagyon hezitálok, hogy benevezzek-e a decemberi hónapra.


Doboz tartalma

Caraval papír és fém könyvjelző, matrica és képeslap az írónő aláírásával

Gyümölcstea és Harry Potter témájú kulcstartó

Alice (Csodaországból) apró medál

Book a Sloth matrica, Alice Csodaországból képeslap, lajháros könyvjelző, dobozismertető lap


Ella Fisher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése