2018. június 8., péntek

SPOILER! - Schwab doboz egyenesen a Könyvhétről!

Sziasztok, lelkes Molyok!

A mai nap sikerült átvennem az előrendelt Schwab dobozomat, ami a Fumax kiadó és a Book a Sloth Club közreműködésével jött létre. Nagyon tetszett az ötlet, ezért az elsők közt rendeltem elő erre a csomagra. A könyv (Victoria Schwab - Egy kegyetlen dal) már régóta kívánságlistán volt nálam, ezért egyértelmű volt, hogy valamilyen úton-módon beszerzek belőle egy példányt. És mi lehetne jobb egy meglepetésdoboznál, ha már adott a lehetőség? Hát nem sok minden, ugyebár... 


Nem ez az első dobozom a lajháros csapattól, de talán eddig ez volt az egyik kedvencem. Tényleg olyan dolgok kerültek a csomagba, amik egytől-egyig tetszettek nekem, és ez nagy megkönnyebbülést jelentett, mert már párszor ráfáztam hasonló dobozokkal. Minden kis tárgy passzol a témához, tükrözi a történet egy-egy elemét. Ezaz! Ilyen egy igazi könyves témájú doboz! Azt kell, hogy mondjam: azt kaptam, amit el is vártam ettől a rendeléstől. Talán ritkán írok ilyet, nehéz engem lenyűgözni, de most a Fumax kiadó és a Book a Sloth Club közösen alkotott csapatának sikerült. Gratulálok srácok! 


Személyes kedvenceim a gyertyák, nagyon szeretem az illatgyertyákat, de könyves témájút még nem sikerült beszereznem - bezzeg már régóta fájt a fogam egyre. No hát most sikerült bezsebelni egyet, aminek isteni karamellás pekándiós pite illata van, nyami... 😋 Az útmutató alapján kiderült, hogy a gyertyám elárulja, melyik szörnyfajba tartozom. Nos, én Sunai lettem, a szénszemű lény, aki az énekével lelkeket lop. Egész jól hangzik, szívesen bújnék egy Sunai bőrébe. A gyertya mellett kaptam teakeveréket, ami a Sloan reggeli frissítője nevet kapta az egyik szereplő után. Beleszagoltam a keverékbe, aminek elsőre nagyon tömény bor illata volt, de másodjára már egy finom gyümölcsös aromát éreztem. Szerintem ez jól fog jönni a fájó torkom kúrálásánál. 😷 A teához pedig dukál egy bögre, ami teljesen fekete, és csak hőre fedi fel csodaszép valóját. Hogy lássátok mi lapul a sötét máz alatt, felmelegítettem nektek, miután a következő felirat fogadott: Inkább legyek ember, mint szörnyeteg. A design passzol a kötethez, ez az ajándék is nagyon el lett találva! ❤


A dobozban lapult három papír is, ezek közül egyik a szokásos témalap, amin felsorolják a doboz tartalmát alkotó tárgyakat. Ez egész jópofára sikeredett, nem egy egyszerű listát kaptunk, hanem egy útmutatót. Emellett a dobozba rejtettek egy könyvjelzőt, amin szerepel egy kis vers a három szörnyfajról: a Sunai, Malchai és a Corsai fajokról, illetve megleptek minket a srácok egy kis üzenettel a szerzőtől. A levél kézzel írt, a hátoldalán pedig megtalálható a magyar fordítása az üzenetnek. Nagyon személyes, klassz és szép ez a lap és a gesztus. Ám az egyik legkirályabb mégis ez a vászontáska, amin egy egyedi tervezésű minta található a Verity City felirattal. 😍

A doboz teljes tartalma

Összességében csak annyit mondanék, hogy nagyon elégedett vagyok. Máskor is be fogok ruházni hasonló dobozra. Most ez nagyon összejött a csapatnak. Nektek hogy tetszik ez a doboz? Melyik a kedvenc tárgyatok? Ti előrendeltétek? Ha nem, miért nem? 😛

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése