2018. január 27., szombat

Olvasd kedvenced kedvencét - Tomor Anita #14

Sziasztok, kedves Olvasók

Az Olvasd kedvenced kedvencét rovat eheti számában, egy olyan író listáját hoztuk el, amit többen is kértetek tőlünk: Ő pedig nem más, mint Tomor Anita, aki nagyon lelkesen vállalta a felkérésünket és  képzeljétek, még képanyagot is küldött a saját cikkéhez! 👌 Az Írónő már három erotikus regény boldog szerzője, de több képességfejlesztő gyermekkönyv is fűzödik a nevéhez - bevallom, engem meglepett, milyen sokoldalú személyiség ő valójában. Hogyha Téged is érdekelnek Anita kedvencei, itt a lehetőség, hogy bepillantást nyerj!
Köszönjük Anita, hogy elvállaltad a felkérést! 💛



Tomor Anita
top 5 könyves listája
...................................................

Nagyon köszönöm a felkérést! Igazán megtisztelő, hogy kíváncsiak vagytok a kedvenc könyveimre. Be kell vallanom, nem volt könnyű feladat kiválasztani öt kedvencet, mert rengeteg olyan könyv van, amely így vagy úgy nagyon megfogott az életem során. Ezúttal ezt az alábbi öt regényt emelném ki, de azt tudjátok, hogy ezeken kívül még rengeteg kedvenc könyvem van. 😉

Jojo Moyes - Mielőtt megismertelek
Ez az egyik kedvenc könyvem. Emlékszem, sok-sok évvel ezelőtt, amikor először elolvastam ezt a regényt úgy tettem le, hogy közben egyszerre mosolyogtam és zokogtam. Louisa Clark és Will Traynor története annyira magával ragadott, hogy azóta sem tudom elfelejteni. Megható, felemelő és szívbe markoló a könyv valamennyi sora. Egyszerre szól érzelmekről, kötődésről, az élet nagy problémáiról és önmagunk megismeréséről. Óriási, szenzációs és megismételhetetlen. Ezek a szavak jutnak róla az eszembe. Ha egy mondatban kellene megfogalmaznom, hogy dióhéjban, miről szól, akkor így fogalmaznék: a főszereplő, Louisa egy nap elveszíti az állását, és arra kényszerül, hogy munkát vállaljon egy motorbalesetben teljesen lebénult, rettenetesen mogorva férfi gondozójaként. És ebből az alapszituációból bont ki az írónő egy olyan történetet, amelynek az elolvasása után az ember gondolkodásmódja alapjaiban megváltozik, ami után egészen biztosan nem úgy fogunk hozzáállni az életünkhöz, mint azelőtt. Nemrégiben filmes adaptáció is készült a könyvből Emilia Clarkkal és Sam Claflinnel a főszerepben. A film is nagyon jól sikerült, én személy szerint a moziban ülve hol nevetve, hol potyogó könnyekkel bámultam végig mind a „nemistudomhánypercet”. Meleg szívvel ajánlom, ha még nem olvastátok. Feledhetetlen történet.


Susan Elisabeth Philips - 
Mindent a szerelemért
Volt egy időszak, amikor fogtam és az összes Susan Elisabeth Philips könyvet elolvastam, és vadra leső vadászként vártam az újabbakat. Erre a könyvére azért emlékszem, mert nagyon megfogott a története. Nem azért, mert tökéletesen megírt könyv, vagy mert nem olvastam még nála jobbat, egyszerűen bájos a sztori. És igen, vannak napok, amikor leemelem a könyvespolcról és a kedvenc részeket belőle újra elolvasom.

Kicsit a főszereplő emlékeztet benne Jennifer Anistonra, a volt pasija pedig Brad Pittre, aki lelépett Angelina Jolie-val. Akár hányszor újra olvasom ezt a könyvet, mindig olyan érzésem van, mintha valahol az ő hármuk története jelenne meg benne. Fogalmam sincs miért van ilyen érzésem ezzel a regénnyel kapcsolatban, és nem tudom, hogy emiatt az érzés miatt, vagy más az oka, de nagyon szeretem ezt a könyvet olvasni.

Jamie McGuire - Gyönyörű sorscsapás
Ez a könyv is olyan élményt nyújtott, amely miatt időről időre leemelem a könyvespolcról és újraolvasom. Nagyon szeretem ebben a könyvben a két főszereplő folyamatos civakodását és az egyik mellékszereplő, America karaktere is nagyon közel került a szívemhez. Travis vad, szókimondó volta mindig kicsit megkacagtat, imádom, ahogyan a kimondott szavai és a tettei vezetik rá, hogy felismerje, beleszeretett Abbybe. Szeretem a féltékenykedését és azt, ahogyan ragaszkodik Abbyhez. Ha még nem olvastátok a könyvet, feltétlenül olvassátok el, nem fogtok csalódni.

Jodie Ellen Malpas - A Tiltott 
Már vagy egy órája gondolkodom rajta, melyik Jodie Ellen Malpas regényt említsem meg itt. Legszívesebben több címet is felsorolnék, de nem tehetem, ezért a legutoljára olvasott A Tiltott című mellett döntöttem. A karácsony utáni napokban kezdtem el olvasni és elvittem magammal Írországba is. Az biztosan sok mindent elmond, hogy a repülőúton és a három óra hosszú autókázások alkalmával is vittem magammal a könyvet, és amikor a gyerekek a kocsiban aludtak, s volt egy kis időm, faltam a sorokat stikában a hátsó ülésen. A könyv végét különösen nagyon szerettem. Meglepett. Végig izgatottan vártam, hogy vajon mi fog történni a két főszereplővel, vajon az, hogy az egyik fél házas, akadály lesz-e számukra. És az utolsó csavar is tetszett, bár a happy end, nem volt igazi happy end, de így is nagyon szerethető a történet.

E. L. James - A szürke ötven árnyalata
Sokat gondolkodtam rajta, hogy bemerjem-e tenni ebbe a könyves listába ezt a trilógiát. Amikor elolvastam még nem jelent meg a film, és úgy voltam vele, hogy az első könyv első száz oldala abszolút kedvencemmé vált. Ezt az az első száz oldalt sokszor újraolvastam már, viszont a többi részt nem. Nagyon szerettem, szeretem ebben a történetben azt, ahogyan Ana megismerkedik Christiannel. Egészen az első együttlétükig imádom újraolvasni a találkozásukat, azt, ahogyan Christian viaskodik a démonjaival és aztán nem tudja türtőztetni magát és megszerzi magának a lányt. Igen, ez egy olyan könyv, amire mindig emlékezni fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése