2018. november 23., péntek

Wizarding World - MegaBubble (Harry Potter és Legendás állatok) - UNBOXING



Sziasztok Látogatók!

Már szeptember óta vártam erre a Harry Potter és Legendás állatok ihlette dobozra. Nagy HP fan vagyok, valószínűleg sokatokkal egyetemben. Én még nem olvastam a könyveket (nyugi, abszolút tervben vannak), de nekem már a filmsorozat is elegendő volt ahhoz, hogy addikciót váltson ki. Kevés történet tud igazán elvarázsolni, de ennek a világnak maradéktalanul sikerült. Ahhoz képest mekkora fanlázban égek már évek óta, nincsen sok relikviám a témában, ami még engem is meglep egy kicsit. Fura. No, de itt az alkalom...
Amikor megláttam a Bubblebook MegaBubble dobozát, egyből lecsaptam rá. Ez kellett nekem! Ezt semmiféleképpen sem hagyhattam ki, még az egészen magas ára sem rettentett el. Majdnem három hónapnyi várakozás után ma megérkezett hozzám a csomag. Most szeretném megosztani veletek a kicsomagolás örömteli pillanatait képekben. Én személy szerint elégedett vagyok a tartalommal, minden egyes részét imádom és ölelgetem, tapogatom, szagolgatom, mint egy kisgyerek. Meglehet egy törött pohárra is szent grálként tekintenék, ha bármilyen HP-ra utaló jelet látnék rajta, szóval engem aztán nem lehet ebben a témában objektivitással megvádolni. A képek magukért beszélnek, döntsétek el ti, hogy a témához méltó tartalmat kapott-e a doboz vagy sem! 😇 Én minden esetre szerelembe estem.

Az érintetlen doboz (izgi)

Doboz felbontás után

Felvételi levél (a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolából)

Vonatjegyre emlékeztető kártyatartó, Teszlek gyertya (Világok lángja)

Funko Pop! figura (Göthe Salmander), Varázspálca toll

Kviddics bádog bögre, Griffendél zokni

A doboz tartalma egyben


Ella Fisher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése