2019. február 14., csütörtök

Valentin napi Book Tag {Steph}

Sziasztok!

Először is boldog Valentin napot kívánok mindenkinek! A rózsaszín ködön és Kupidó nyilán túl a szeretet ünnepét is jelenti ez a nap, úgyhogy nyugodtan köszöntsük minden szerettünket. S mivel én a könyveket szeretem, gondoltam megemlékezek néhány olvasmányról egy Valentin napi book tag keretén belül. Bárki nyugodtan érezze taggelve magát és válaszoljon az alábbi kérdésekre. Nem jelölök senkit külön, de ha kedvet kaptok, kukacoljatok molyon, mert érdekelnek a válaszaitok! (@MyMoonlightLibrary_Steph)

..............................................

Standalone book you love ~ Kedvenc egykötetes könyved
Emma Mills könyve teljesen belopta magát a szívembe. Nagyon cuki az egész történet, de ne egy émelyítő cukormázra gondoljatok. A This Adventure Ends a legjobb recept alapján készült: minden hozzávalóból pontosan a megfelelő mennyiség került bele. A drámai helyzeteket kiegyenlítik a humoros és csípős megszólalások, a romantika mellett a barátság témaköre is főszerepet kap, illetve a sokszínű karakterek mellé kapunk még egy izgalmas cselekményt is. Nagyon ajánlom, aki egy kellemes időtöltésre vágyik egy szerethető young adult regény társaságában.

Dystopian book you love ~ Kedvenc utópisztikus regényed Számomra Mary E. Pearson - A Fennmaradottak krónikái sorozat volt az első igazi fantasy világ, amivel megismerkedtem, és azt kell mondjam, lenyűgözött. Izgalmas és fordulatos a cselekmény, de amit szeretnék megemlíteni az a romantikus szál. Sokakkal ellentétben én nem éreztem, hogy a romantika elnyomná cselekményt, sőt. Értékeltem Liában, hogy a naiv leányzóból érett és felelősségteljes vezéregyéniség kerekedett, akinek hazája sorsa vált elsődlegessé az ő szerelmi életével szemben. Bár a szerelmi háromszög végig jelen volt, szerintem inkább dobott a sorozaton, mintsem rontott volna rajta.

A book that you love but no one else talks about ~ Egy könyv, amit szeretsz, de nem túl ismert
Pár alkalommal már említést tettem Brigid Kemmerer munkásságáról, ám igen ritkán találkozom más “rajongóval”. Nagyon megkedveltem azt az írói stílust és karakterábrázolást, amit képvisel az író. Mind a Letters ​to the Lost és a More Than We Can Tell komoly, olykor súlyos témával foglalkozik, amelyekben azonban kellőképpen elmerül az író, nem csak a felszínt kapargatja. Valódi karaktereket ábrázol, akik érző és gondolkodó személyek a könyvben. Olykor már filozofikus gondolatmenetbe csap át egy-egy dialógus, de nekem pontosan ezért tetszett ez a két könyv. Mély és jól kidolgozott, ugyanakkor a romantika lágyít a történeten. Meleg szívvel ajánlom mind a két kötetet!

Favourite book couple ~ Kedvenc könyves párosod
Bár tény, hogy már eltelt egy kis idő, mióta Elle Kennedy The Deal című regényét olvastam, Garrett és Hannah párosa mégis emlékezetes a számomra. Hiába vélekedek már másképp a regényről, ha erre a két karakterre gondolok, még most is mosolyognom kell. Imádtam, hogy barátokká váltak, megbíztak egymásban és törődtek a másikkal. S nem pusztán azért, hogy ágyba vigyék a másikat, a vonzalom csak idővel alakult ki. A szúrós megjegyzések ellenére Garrett valóban törődött a lány érzéseivel, s egy idő után Hannah is megnyílt a fiúnak. Szeretnék több ilyen párossal találkozni, egy hangyányival kevesebb erotikával. Bárcsak!

Book that other people love but you haven't gotten around to reading ~ Egy könyv, amit mások imádnak, de te még nem vetted rá magad az olvasására
Lépten nyomon látok vagy felmagasztaló értékelést a A ​Court of Thorns and Rosesról vagy valamilyen fanartot a karakterekről. A mai napig nagy népszerűségnek örvend a sorozat, Sarah J. Maas neve pedig szerintem örökre beírta magát a young adult fantasy műfajába. Úgy érzem, már csak hozzám nem jutott el a hype, viszont bevallom, mégiscsak furdal a kíváncsiság, hogy mi lehet az, amit ennyien szeretnek. Úgyhogy ha nem is a közeljövőben, de talán idén nekiveselkedek a trilógiának és kiderítem, hogy csatlakozom-e a rajongótáborhoz.



A book with red / pink on the cover ~ Piros/rózsaszín a borítón

You were given a box of chocolate. What fictional boyfriend would have given them to you? ~ Melyik könyves álompasid lepne meg egy doboz bonbonnal?
Nincs mese, Peter Kavinsky a tinédzser éveim álompasija. Igazán lehengerlő karaktert formált belőle Jenny Han, de a legjobban azt becsülöm, hogy mégsem egy hibátlan gyémántfiút kapunk. Hiába jóképű és népszerű, megvannak a maga hibái. Igazi fiús karakter ez a Peter, aki mindig tudja, mit mondjon a lánynak, hogy olvadjon a szív, de mégis őszinte és becsületes marad a trilógia során. Ha valaki, hát ő biztosan figyelne a Valentin napi meglepetésre és a kedvenc csokimat választaná, ami mellé egy romantikus üzenetet is írna a jegyzetfüzetéből kitépett cetlire.


You are single on Valentine's Day. What book would you read? What tv show would you watch? What movie would you watch? ~ Melyik könyvet olvasnád és melyik tv sorozatot/filmet néznéd meg Valentin napon?
Szerintem Brittainy C. Cherrytől a The Gravity of Us talán az egyetlen new adult könyv, amit valaha újraolvasnék. Bár vannak hibái a könyvnek, Graham és Lucy kapcsolata miatt megérné. Erős lelki kötelék alakul ki köztük, ami barátságon és egymás elfogadásán alapszik. A Valentin napi TV sorozat valószínűleg a Hannibal lenne, mert egyszerűen szerelmes vagyok az egészbe úgy, ahogy van. Filmnek pedig A csúf igazságot választanám.

You are in the book store. All of a sudden you get shot with an arrow by Cupid. What new release will you love? ~ Éppen egy könyvesboltban vagy, mikor eltalál Kupidó nyila. Melyik új megjelenéssel esnél szerelembe?
Bármerről jöhet az a nyíl és bárhol eltalálhat, fixen tudom, hogy a King of Scars szerelem lesz első olvasásra. Hallottam ugyan néhányaktól, hogy többet vártak a történettől, én személy szerint már attól boldog leszek, ha a kezeim közt foghatom a könyvet. Nikolai valahogy észrevétlenül beférkőzött a szívembe, szóval ha csak két oldallal többet olvashatok róla, már jól vagyok. Szerencsére úton van felém ez a gyönyörű könyv, úgyhogy hamarosan a polcomon tudhatom, de előtte még sort kell kerítenem a Six of Crows duológiára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése