2018. július 7., szombat

Cluedo Book Tag

Sziasztok, kedves Olvasók!

Köszönöm szépen a kihívást Blue Nadine-nak, aki még hónapokkal ezelőtt hívott ki erre a book tag-re. Sajnos teljesen megfeledkeztem a book tag-ekről, amikre az utóbbi fél évben hívtak ki, ezért igyekezni fogok, hogy bepótoljam az összeset. Sok időt tud igénybe venni egy ilyen kitöltése, ezért általában nehezen állok neki. Nos, fogadjátok szeretettel az én válaszaimat. 😊

...................................

Miss Scarlett – A végzet asszonya
» Egy könyv, amit csak azért akartál elolvasni, mert gyönyörű a borítója, de később a tartalmát is imádtad:
Ha őszintén szeretnék válaszolni, én alapvetően minden könyvet a borítója miatt veszek meg. Nekem fontos, hogy a regény külseje igényes legyen, kellemes legyen ránézni. Az egyik kedvencem Kiera Cass – Párválasztó című könyvének borítója, amit abszolút a külcsín miatt vásároltam meg, de végül a történet is megfogott. A kedvenceim között tartom számon, mert America Singer története újra gyerekké változatott és elkápráztatott, amiért nagyon hálás vagyok.


Mrs. Peacock – A társasági asszony
» Egy könyv, ami kezdetben visszafogottan indult, nem igazán tetszett, de végül elég jól kiforrta magát, és most már bármikor újraolvasnád:
Ha valaki már olvasta Tahereh Mafi – Ne érints! című könyvét, az tudhatja, milyen melankolikus és szenvedő hangvételben kezdődik a történet. A trilógia első része összességében nem egy jó kötet, mert nem igazán fogja meg olvasóját. A regény vége felé kezdenek csupán felpörögni a dolgok, amik némi kíváncsiságot keltenek a közönségben. Én csupán ebbe a kicsi szalmaszálba kapaszkodtam, amikor beszereztem a második részt, ami szerencsére az elsővel ellentétben fenomenális volt. Azóta is a fejemben él a történet és az élmény, amit az olvasása jelentett.

Plum professzor – A szellem embere
» Egy könyv, aminek igazán érdekes, egyedi, elvont és kissé különc a témája:
Elsőként ugrott be Gabriella Eld – Emlékek Jordan számára című könyve, ami egyrészről nagyon szép, imádom a kötet színét. Másrészről a történet sem semmi, nagyon egyedi Eld kisasszony műve, több szempontból formabontó, izgalmas utazás egy fantasy világban. Jordan élete egyik pillanatról a másikra változik egy éhes szörnyeteggé, amit olvasóként végignézni a fotelből nagy élmény. Hogyha szereted a szelidítetlen fantasy sztorikat, akkor szerezz be belőle egy példányt.

Mustard ezredes – Az alfahím
» Egy könyv, amit szinte mindenki imád, de Te valamiért mégsem szeretted:
Erre is elég könnyű volt könyvet választanom. Igazából rengeteg ilyen történet létezik, de ezúttal Elle Kennedy - Az üzlet című kötetét jelölöm. Már a borítóval sem szimpatizáltam, mert nem szeretem a manapság igencsak divatos férfi felsőtestekből álló borítókat, amik egyrészről már unalmasak, másrészről nem esztétikusak. Elle Kennedy könyve egy egyszerű, klisékkel felpumpált és erotikus jelenetekkel megfűszerezett történet, ami sajnos nekem nem csúszott. Lehet rosszkor került a kezem közé, vagy egyszerűen csak nem az én esetem.


Green atya – Az aranyifjú
» Egy könyv, ami nem az, aminek látszik (értsd: sokkal több van benne, és sokkal több meglepetést vagy éppen titkot rejt, mint ahogyan azt mondjuk a fülszöveg alapján gondoltad volna):
Stephanie Tromly - Csak ​a bajt hozod rám című műve itthon más borítót kapott, mint külföldön. Részben ez a felelős azért, hogy a történet gyerekesebbnek tűnik annál, mint amilyen valójában. A kötet a Kossuth kiadó ajánlása révén jutott el hozzám, és szerelem volt első olvasásra. Azóta várom már a második rész megjelenését, de sajnos eddig semmi hír felőle, miközben külföldön most jelent meg a harmadik rész. Ajvéé!

Cluedo – A klasszikus rejtélyek játéka
» A kedvenc krimi/nyomozós/misztikus vagy rejtélyes könyved:
Kevés krimit olvasok az őszintét megvallva. Azonban akadt egy krimi-thriller, ami nagyon megfogott, ez pedig nem más, mint Karen Rose - Számolj ​tízig című műve. Ez a sötét történet egy gyújtogató merénylőről szól, aki sorra szedi áldozatait, mígnem jó krimihez méltóan el nem fogják. Érdekes kémiai és biológiai tényeket ismerhetünk meg a nyomozás során, amik segítenek közelebb kerülni a tetteshez. Bátran ajánlom bárkinek ezt a könyvet a maga hétszáz oldala ellenére is. 

Dr. Orchid – A zseni
» Egy végtelenül okos és körmönfont könyv, ami végül téged is meglepett, rászedett:
Szerintem az, aki már olvasta Jessica Park – Szeretni bolondulásig (Flat-Out Love) című könyvét, az tudja, milyen váratlan információk derülnek ki a történet végén, amik teljesen átértelmezik a történetet. Jessica Park regénye engem lenyűgözött, egyszerre volt kedves, izgalmas és váratlan a cselekmény. A karaktereket családtagokként szerettem, mire a végére értem. Egyik nagy kedvencem ez a sztori. Sajnálatos módon az írónő másik regényéről (Lélegezz velem!) már nem tudok ilyen szépeket mondani. 


Dr. Black – A méltatlanul elfeledett áldozat
» Egy könyv, amit sokan mellőznek, esetleg nem igazán szeretnek, de Te olvastad, és valamiért mindig emlékezni fogsz rá:
Sokszor nem értek egyet az általános vélekedéssel könyvek terén, így erre sem nehéz példát említenem. Az én egyik rejtegetett kincsem Sara Raasch – Hó mint hamu című kötete, aminek az értékelése molyon nem a legfényesebb. Én személy szerint imádtam ezt a fantasy regényt, olvasás közben többször elgondolkodtatott bizonyos morális kérdéseken. Pörgős cselekmény, hősies karakterek, mi kéne még?


Ella Fisher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése