2019. december 22., vasárnap

Évösszegző #2 - Borítótrendek 2019-ben

Sziasztok,

ez itt az Évösszegző rovat második része!
2019 volt az év, amikor igazán nagy figyelemmel kezdtem követni a külföldi megjelenéseket. Ahogy hónapról hónapra gyűjtögettem az új könyveket, hasonlóságot véltem felfedezni pár borító között. Így az az ötletem támadt, hogy keresgélek még és csokorba szedem a hasonlóakat. 
Ebben a körben tehát az idei év számomra legszembetűnőbb borítótrendjeit hoztam el Nektek.
Ti milyen trendeket figyeltetek meg? 


▶▶Élénk színek, rajzolt karakterek◀◀◀
manapság nagyon trendi a chick-lit/new adult romantika műfajában















▶▶▶Hangsúly a szövegen◀◀◀
háttérbe szorul a képi világ, inkább a cím kerül kidekorálásra















▶▶▶Rajzolt figurák és arcok◀◀◀
főként a young adult műfajban
















▶▶▶Szirmok, virágok és levelek◀◀◀
akár minimál, akár komplex minták















▶▶▶Kígyó a borítón◀◀◀
a fantasy könyvek védjegye




▶▶Madarak◀◀◀
különösen a kortárs és a fantasy műfaján belül
















▶▶▶Sárga, sárga hátán◀◀◀
ha az első sor nem lenne elég, itt van még több, szinte minden műfajban





[[Steph Pfeiffer]]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése