2017. december 31., vasárnap

2018-as év eleji angol megjelenések


Szia Mindenki!

Ezennel én, Steph jelentkezem egy apró bejegyzéssel itt a My Moonlight Library-n. Én már nagyon kíváncsi vagyok, milyen új szépségeket hoz magával az újév, ezért kicsit kutakodni kezdtem. Arra gondoltam, összegyűjtök pár 2018-ban megjelenő címet, melyek érdekesek lehetnek az angol nyelven olvasóknak. Az év első négy hónapjának megjelenéseit vettem górcső alá, és műfaj szerint csoportosítottam őket, így mindenki a saját ízlésének megfelelően tud csipegetni. 
Igyekeztem egy vegyes listát kialakítani. Vannak benne általam nagyon várt könyvek, ígéretes fülszöveggel rendelkező kötetek, és persze olyanok is, melyek szimplán a borító miatt keltették fel az érdeklődésemet. Mert hát, tegyük a szívünkre a kezünket: nem egy olyan könyvre vetettünk már szemet, melyről azt sem tudtuk, mi fán terem, de a külsejének nem tudtunk ellenállni.

🎉🍾🎈 Sikerekben és könyvekben gazdag Boldog Új Évet kívánunk! 🎉🍾🎈
.................................................................................................................................................................

young adult - kortárs - romantikus




Jennifer Castle - Together at Midnight (január 2.)
Lauren Gibaldi - This Tiny Perfect World (február 27.)
Elizabeth Acevedo - The Poet X (március 6.)
Brigid Kemmerer - More Than We Can Tell (március 6.)


fantasy










Sara Holland - Everless (január 2.)
C. J. Redwine - The Traitor Prince (február 13.)
Jessica Leake - Beyond a Darkened Shore (április 10.)
Justina Ireland - Dread Nation (április 3.)

science fiction




Olivia A. Cole - A Conspiracy of Stars (január 2.)
Pierce Brown - Iron Gold (február 16.)
Ashley Poston - Heart of Iron (feburár 27.)
Alexandra Monir - The Final Six (március 6.)


thriller - misztikus










Gregg Olsen - The Last Thing She Ever Did (január 1.)
Lauren Willig - The English Wife (január 9.)
Maureen Johnson - Truly, Devious (január 16.)
Joel C. Rosenberg - The Kremlin Conspiracy (március 6.)

...ha még több megjelenés felé kacsingatnál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése