2018. április 8., vasárnap

BubbleBook áprilisi doboz


Sziasztok!

Szerdán érkezett meg hozzám a BubbleBook áprilisi doboza, ami a bukott angyalok téma köré épült. A társaság a kiosztott mintadobozok után hamar felkeltette az érdeklődésemet, ezért gyorsan le is adtam a rendelésemet egy ropogós kis dobozra. Nem tudtam igazából, hogy mire számíthatok, nem kezdtem el nyomozni a témában, hogy vajon mi lehet a kiválasztott könyv és ötletelni, hogy vajon milyen tárgyak lesznek a csomagban. Egy dolgot reméltem, hogy csennek a srácok egy fürdőbombát a tárgyak közé, mert jelenleg ennek az őrületnek hódolok - ❕info: a BubbleBook csapat ígérete, hogy minden hónapban elrejtenek egy fürdőbombát vagy kézműves szappant az ajándékok között. Nekem ez az irány abszolút tetszik. Szerintem a jövőben képviselhetnek ők egy ilyen csajosabb, szépségápolási termékek és kiegészítők köré épülő tematikát, aminek szép jövője lehet itthon. A BubbleBook egy kicsit drágább áron kínálja meglepetésdobozát, mint a BookaSlot klub. A későbbiekben kiderül, mit is kapunk ezen az áron - engem mindenesetre a mintadoboz meggyőzött. 😊

BubbleBook áprilisi doboz - Bukott angyalok

És íme a kipakolt, áttapogatott, megszagolt doboz és annak tartalma. A csomag egyik legfontosabb pontja nálam maga a könyv, amit beletesznek az alkotók. Nos, nagy kő esett le a szívemről, amikor megláttam Lana Millan - Raziel című kötetét ebben a csinos kis könyv védő vászontokban, ami nekem nagyon tetszett. Illik a könyvhöz, egyszerű mégis nagyszerű zsák, aminek biztosan hasznát fogom venni a jövőben. Köszönöm szépen a csapatnak! Szóval miután körbeszaglásztam a tárgyak között és elolvastam az összegző papírt, amin a termékek listája szerepel, realizálódott bennem, hogy bizony nem egy egyszerű könyvet kaptam, hanem egy dedikált példányt, amiben az írónő kommentjei vannak elrejtve színes post-it cetlikre írva. Azt a mindenit! 😮 Mekkora ötlet! Egyszerűen imádtam. Különlegessé és izgalmassá teszi majd az olvasási élményt ez az adalék, panaszra tehát semmi okom, a csapat kitett magáért a könyv terén - és ismételve magam: szerintem ez az igazi lényegi pontja a doboznak. A regény jó választás volt, örülök, hogy egy magyar szerzőt támogattam a csomag megvásárlásával. A könyv mellé jó ropogtatni való lesz a Kit Kat csoki, ami színében is passzol a könyvhöz, illetve hasznos lesz a kis toll formájú könyvjelző, amit a lapok közé rejtettek.


A kötet mellé még kaptunk egy vászontekercset, amin a Cassandra Clare által teremtett árnyvadászok rúnajelei vannak. Én nem vagyok sajnos egy Végzet Ereklyéi sorozat rajongó, a Csontváros után hamar letettem a folytatásról, ezért kevésbé tudtam átérezni azt az örömöt, amit valószínűleg éreznem kellett volna. Egy rajongó biztosan sokkal szívesebben fogadta volna ezt a kis tárgyat, mint én. Viszont a jövőben tervezem elolvasni a Pokoli szerkezetek című sorozatát az írőnőnek, szóval még nincs minden veszve, meglehet a jövőben még a szívemhez nőnek ezek a rúnák. 😉 Kíváncsi leszek ezek után, milyen hasonlóságok lesznek a Raziel és a Cassandra Clare történetek között, ha már helyet kapott a dobozban ez a téma.


Az árnyvadász témánál maradva kaptam egy kézműves szappant (az áhított fürdőbomba helyett, hát a kívánságom most nem hallgattatott meg), aminek isteni alma-fahéj-csipkebogyó illata van. Még sosem használtam ilyen szappant, de eddig igazából pozitívan csalódtam benne. A szappanra egy fanart van nyomtatva Clary Fray-ről - biztosan ilyen illata van a kiscsajnak a regényben - nem tudom.  🙈 Emellett érkezett egy vadrózsa illatú ajakbalzsam, ez Isabelle Lighwood mosolya fantázia néven fut - ami szintén a Végzet Ereklyéi fan vonalat erősíti. Ennek az illata személyesen nekem már nem annyira tetszett, de ez persze ízlés dolga. Maga a termék szimpatikus, örülök, hogy a szeles időkre kaptam egy ajakápolót. A doboz legfurább eleme az árnyvadász rúnákkal telerajzolt könyvjelző, amit nem tudtam hova tenni design szempontból. Tetszik, hogy a BubbleBook ad a megjelenésre, ezért őszintén szólva egy szebb könyvjelzőt is el tudtam volna képzelni ennél - sajnos ez most így alakult. A doboz utolsó eleme a Kerülj bele a dobozba pályázat nyertesének, Balog Boglárkának a rajza, ami egész klassz - és végre nem árnyvadászos, hah.


Összességében úgy gondolom, hogy egy szuper dobozt kaptam. Nincs okom panaszra, a tárgyak nagy része megtetszett, igényes munkát végzett a csapat, köszönöm szépen nekik az ajándékdobozt. Talán a témát lehetett volna kicsit tágabban értelmezni és több angyalos tárgyat csomagolni az árnyvadászos helyett - mert így egy kicsit egyhangú lett a végére, de ezt csupán építő kritikaként írom, nem zavart különösebben az árnyvadász invázió. A sok-sok ajándék közül a könyv és az író által elhintett cetlik tetszenenek a legjobban. Szeretem, ha valami kreatív és innovatív, ezért remélem, a fiúk-lányok ezen az úton maradnak és még sok izgalmas dolgot rejtenek el a csomagjaikban. Valószínűleg nem utoljára rendeltem tőlük.😄

Ella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése