2018. december 22., szombat

Borító szépségverseny - 2018-as kiadás

Sziasztok Olvasók!
A tavalyi évhez hasonlóan, idén is megrendeztük a Borító szépségversenyt. Összegyűjtöttük nektek 2018 legszebb könyveit - a listát a saját véleményünkre alapozva állítottuk össze. Idén talán még nehezebb dolgunk volt, mint tavaly, mert rengeteg kreatív és figyelemfelkeltő borítóképpel találkoztunk. A tavalyi versennyel ellentétben idén a magyar borítókat Steph rangsorolta, míg én a külföldi megjelenések közül válogattam. Emellett pedig bővítettük a listát, és tíz-tíz kedvencet gyűjtöttünk össze.
Érdekelne minket, hogy nektek melyik volt az idei kedvencetek. Írjátok meg kommentben, melyik az abszolút befutó nálatok!
A 2017-es év nyerteseit >> ITT << tekintheted meg.

Külföldi lista

10. Adrienne Young - Sky in the Deep

9. Cindy R. Wilson - Paper Girl

8. Rachel Hartman - Tess of the Road

7. Rin Chupeco - The Heart Forger

6. Kerri Maniscalco - Escaping from Houdini

5. Marissa Meyer - Arch Enemies

4. Julie McElwain - Caught in Time

3. Claire Legrand - Furyborn

2. Courtney Summers -  Sadie

👑1. Natasha Ngan - Girls of Paper and Fire


 Hazai lista

10. Kun Mia - A pillangó útja

9. Lana Millan - Raziel

8. Szaszkó Gabriella - Vigyázz rám

7. Finy Petra - Akkor is

6. Papp Dóra - Bolyongó

5. Tomcsik Nóra - Az új idők hősei


4. Frank Márton - Két tűz között (Páratlanok 2.)

3. B. Czakó Andrea - Pitypangtánc

2. Sándor Anikó - Hamis profil

👑1. R. J. Hendon - Korcsok

2 megjegyzés:

  1. Ahogy így átnéztem a bejegyzést, nekem abszolút kedvenc a listából a Tess of the Road, bár még sosem hallottam róla. Ami nekem az idei év legjobbja, az az Ink, nagyon tetszenek rajta azok a fénylő csíkok, vagy hogy is mondjam. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Ágota,

    Igen, az Ink gyönyörű borítót kapott. Bár interneten nem jött át annyira, élőben már teljesen más benyomást keltett. Remélem, a történet is hasonlóan jó lesz. :)

    Ella

    VálaszTörlés