2017. május 17., szerda

Ez vagy az - Booktag


Ezúttal az Ez vagy az booktag-gel jöttem, amire kedves barátnőm, Annie hívott meg, a Lap lap után blog egyik szerkesztője. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám! 💖 Az én kihívottam erre a kis rövid tag-re Amalthya, az Enchanted by pages blog szerkesztője. Tudom, hogy te szereted az ilyeneket! 💛 Nos, jöjjenek a kérdések…

Olvasni a kanapén vagy az ágyban?
Mindig küzdök a helyválasztással, mert jelenleg a szobámban az ágyamon kívül csak az íróasztalom széke kínálkozik lehetőségként, ami nem a legjobb alternatíva a laptopom villódzó fényeinek társaságában, ezért általában az ágy marad – ami roppant kényelmetlen mindent összevetve. Hogyha lenne kanapém, valószínűleg azon olvasnék! 
Főszereplő: férfi vagy nő?
Egy 💪férfi főszereplő mindig több izgalommal szolgál számomra, szeretek belelátni a gondolkodásukba és izgalmasnak találom a női nemhez való viszonyulásukat is, szóval engem jobban vonzanak azok a könyvek, ahol egy férfi szemszögéből ismerhetjük meg a cselekményt.
Trilógia vagy "Kvadrológia", Kvartett?
Egy sorozat esetében nem igazán a részek száma szokott érdekelni, hanem a történet kidolgozottsága – hogy az adott történet mennyire tekinthető egésznek – és a sorozat zárása mennyire képes hatni rám. Hogyha ezek elnyerik a tetszésemet, akkor az adott sorozat akár kedvenc is lehet, a részek számától függetlenül.


E/1 vagy E/3 szemszög?
Régen az E/1-es szemszögért rajongtam, mert úgy gondoltam, hogy így sokkal mélyebben megismerkedhetek a főszereplővel, ami egyrészt igaz, ám azóta rájöttem, hogy az E/3-nak is megvannak a maga előnyös oldalai, ezért ma már nem szoktam figyelmet fordítani arra, hogy az adott könyv milyen személyben íródott, amikor könyvek kiválasztására esik a sor.
Olvasás reggel vagy este?
Este! Ettől függetlenül reggel is szoktam olvasni. 🌑
Könyvtár vagy könyvesbolt?
Sajnos vagy nem sajnos, de szeretem magamévá tenni azokat a könyveket, amik igazán érdekelnek, ezért inkább a könyvesboltot választanám – a könyvtárból általában azokat a könyveket szeretem beszerezni, amik kevésbé érdekelnek, de jó volna egyszer elolvasni őket. 😏


Megsirasson vagy megnevettessen a könyv?
Mind a kettő fontos! Azok az igazán jó könyvek szerintem, amik egy ponton könnyeket csalnak a szemedbe, egy másik ponton, pedig mosolyt rajzolnak az arcodra.
Fekete vagy fehér könyvborító?
Fekete!
Karakter-orientált vagy cselekmény-orientált könyv?
Számomra a karakterek teszik az adott történetet élővé, valódivá. Szeretem, hogyha az emberi érzelmek dinamikát adnak a cselekménynek és a szereplők tényleg emberszagúak és érzésekkel rendelkeznek, ezért maradok a karakter-orientált regényeknél. 
Ella Fisher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése