2017. szeptember 13., szerda

Fictional boyfriend BOOKTAG

Kedves Olvasók,

A mai nap egy Booktag-gel érkeztem, amire a Never Let Me Go bloggerinája, Virág hívott meg. Még egyszer köszönöm a jelölést neked, Virág. A Fictional boyfriend tag rendesen feladta nekem a leckét, mert Virággal ellentétben nekem nincsen könyves pasi háremem. Hosszas fejtörés után végül majdnem minden témához sikerült társítani egy arra méltó férfi karakter, akiket csókoltatok innen is! De ne csak én gondolkodjak ennyit a pasikon, az én jelöltem Amalthya az Enchanted by Pages blog szerkesztője. Hajrá! J


A legromantikusabb férfikarakter
Rengeteg hősszerelmes kering a könyves univerzumban, de egy közülük kivételesen romantikusan tud viselkedni, hogyha a szíve így diktál. Ő pedig nem más, mint a Flat-out Celeste, azaz a Celeste bolondulásig című regény Justin Milano-ja – főszereplőnk, Celeste udvarlója. Justin sok szempontból izgalmas karakter, akivel magam is szívesen megismerkednék, ha nem lenne párom, és létezne… csupán pár apróság ugyebár…

A sötét és melankolikus rosszfiú – akinek azért van jó oldala is
Kevés ilyen karakter ugrott be nekem, amikor először elolvastam ezt a pontot. Hosszas gondolkodás után rátaláltam erre a kivételes férfi karakterre. A neve Kell Maresh és az Egy sötétebb mágia című kötet világának lakosa. Bár róla viszonylag keveset tudunk meg, mégis határozottan érezhető rajta ez a melankólia a hősies tettei ellenére. Tudom, hogy ő nem gonosz karakter, de sajnos nem találtam olyat, aki tökéletesen illene ide és kedvelném… Lehet ez a típus nem a zsánerem.

Kell

A természetfeletti pasi
Kedvenc természetfeletti pasim Yves Benedict volna a Lélektársak sorozat második részének főszereplője. Már a sorozat kezdetétől vele szimpatizálok a leginkább, de a róla szóló kötetben teljesedett ki rajongásom iránta. Szívesen robbantanám fel vele a rossz arcokat karöltve. Ahh… ♥ Imádtam a srác észjárását és a képességét egyaránt, nem tudnék hibát találni benne, ha keresnék sem.

A srác, akit megszelídítenél
Erre egyértelmű a válasz. Annak ellenére, hogy Travis Maddox-ot (a Gyönyörű sorscsapásból) úgy szeretem, ahogy van, szívesen venném védő oltalmam alá őt. A kis Travis elég megosztó férfi főszereplő, aki vagy gyűlöletet, vagy szeretetet vált ki az olvasóból. Nos, én határozottan a rajongók táborát erősítem. Éljenek a kemény arcok, akikbe ennyi szenvedély szorult!

Travis
A barát-zónába tett szerencsétlen/szerencsés
Szívem helyett inkább barát-zónába zártam a Párválasztó sorozat Aspen Leger nevű szereplőjét, főszereplőnk (America) volt szerelme, aki visszatér a lány életébe, hogy érzelmeivel kísértse. Aspen védelmező és kedves karakter, de egy pillanatig sem sikerült elérnie, hogy neki drukkoljak. Ő a tipikus jó barát, akire mindig számíthat az ember a bajban. És ennyi elég is, nem kell szerelmi fonalakba beleszőni őt. Nem… Élegedjen meg ennyivel.

Aspen

A lelkitársad
Ilyennel szerintem még nem találkoztam. Talán majd a jövőben összehoz vele a könyves sors.

Akivel megszöknél
Szívesen megszöknék a megtört ám erős és idealista Daniel Altan Wing, más néven Day-jel. Azt hiszem mellette nem lenne unalmas az élet, mindamellett, hogy ő maximálisan biztosítani tudná a biztonságomat, ami nem utolsó szempont egy szökési tervnél. Örülnék, ha belőlem is olyan trükkös szabotőrt tudna faragni, amilyen ő maga. Valljuk be, Marie Lu karaktere még a jég hátán is képes lenne tanyát verni. Imádom Day-t!

Day

Férfi, akiért mindent kockára tennél
Életem legzűrösebb kapcsolatát a Sugar című könyvvel építettem ki. Az a könyv szétszedte a szívesem, ahogyan más könyv még nem tette. A kaotikus körülmények között viszont egy őszinte szerelem született köztem és Even között, aki egyszerűen fantasztikus. Képes az ideálokon túl látni és felismerni Sugar belső értékeit, ami oly kevés embernek sikerült a regény folyamán. Even a szememben egy hős, aki egy megtört lányt visszahozott az életbe.

Akivel szívesen ragadnál kettesben egy lakatlan szigeten
Nagyon különleges személynek kell lennie annak, akivel egy szigeten is el tudom ütni az időd. Tudok egy fiút, aki ezt a kihívást biztosan bevállalná, főleg, ha még halottakat is találnánk a szigeten. Jelöltem nem más: Philip Digby – a Csak a bajt hozod rám rossz fiúja. Imádtam Digby humorát, észjárását, csodabogár személyiségét. Minden este imádkozom a könyv második kötetének magyar megjelenéséért.

Aaron
A kedvenc badass rosszfiúd
Kedvenc badass srácom a Ne érints trilógia fantasztikus karaktere: Aaron Warner Anderson, aki rossz fiúból lesz hősszerelmes úgy, hogy közben nem hagyja el eredeti személyiségét. Hát engem ez a karakter egyenesen levett a lábamról. Lehet, szeretem az erőszakos férfi karaktereket? Ez már kezd gyanús lenni… Mindenesetre Aaron nagyon egyedi és ezért imádnivaló karakter. Csak gratulálni tudok érte Tahereh Mafi-nak.


ELLA FISHER

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése