2018. április 27., péntek

Májusi külföldi borítóeső

Sziasztok, kedves Olvasók!
Újra rám tört a Goodreads-en való barangolás utáni vágy, hát engedtem neki és felnéztem az oldalra. Így sikerült belebotlanom pár 2018 májusára vonatkozó listába, amiken a hónapban várható megjelenések voltak felsorolva. Nos, nem kicsi a választék… Akadt pár olyan gyöngyszem, amit mindenképp szerettem volna veletek is megosztani, hogy együtt gyönyörködhessünk bennük. Nektek melyik tetszik? Én mindegyikbe szerelmes lettem! 💖
.............................................

May 22nd                              May 8th                              May 8th

 May 1st                              May 22nd                              May 1st

 May 15th                              May 3rd                              May 1st

 May 1st                              May 15th                              May 15th


Ella Fisher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése