2018. november 14., szerda

Könyvek, amiket még idén el szeretnék olvasni {Steph}


Sziasztok Látogatók!

Bár eléggé hangulatolvasó vagyok, arra gondoltam, hogy végigfésülöm a polcaimat és priorizálom az olvasmányokat valamilyen rendszer alapján. Így fogant meg bennem a gondolat, hogy összeszedjem azt az öt könyvet, amikre még idén mindenképpen időt szeretnék szánni. És pont mikor elhatároztam, hogy nekiugrok ennek a listának láttam meg, hogy a heti Top 5 Szerda témája is pontosan ugyanez, úgyhogy ez az egybeesés csak még jobban fellelkesített. Bár tény, hogy már jó ideje nem követem a Top 5 Szerda témáit, most mégis úgy éreztem, hogy egy poszt erejéig újra csatlakoznék a klubhoz.
..................................................................

V. E. Schwab – Vicious
A Vicious már év eleje óta befejezetlenül hever a polcon, úgyhogy elhatároztam, hogy újra nekiveselkedek. Nem tudom, miért nem folytattam anno az olvasást, pedig a két antihero története a Hannibal sorozatot idézte fel bennem. Nem tudom veletek előfordult-e már olyan, hogy egy könyv elsőre nem ragadott magával, de egy újabb nekifutás után egyenesen a kedvenceddé vált. És aztán nem érted önmagad, hogy miért is nem olvastad már korábban a könyvet. Mivel úgy érzem, hogy olvasatlanul hagyni ezt a könyvet vétek lenne, a Vicioust még be szeretném fejezni.

Szaszkó Gabriella – Vigyázz rám
Talán nem túlzok, ha azt mondom, hogy az év legjobban várt könyve számomra a Pennington testvérek harmadik kötete, a Vigyázz rám. Az év elején olvasott Beszélj hozzám annyira megérintett, hogy több napon keresztül csak a történtekre tudtam gondolni. Nehéz volt feldolgozni, hogy a folytatás csak év végén jelenik meg, de már nem kell sokat várnunk rá, hiszen hamarosan elmerülhetünk Chris történetében is. Úgy képzelem, hogy az első adandó alkalommal besétálok egy könyvesboltba és könnyesre olvasom a szemeimet. Alig várom!

Courtney Summers – Sadie
A Sadie a külföldi booktuberek körében igencsak nagy tiszteletet vívott ki magának. A különleges kivételezéssel íródott sztori és a minimalita borító az én figyelmemet is felkeltette, ezért nemsokkal később meg is rendeltem a könyvet. Viszont mindaddig nem határoztam el magam az olvasására, míg meg nem láttam, hogy bekerült az idei Goodreads Choice Awards jelöltjei közé a young adult kategórián belül. Kíváncsi vagyok a műfaj győztesére, ezért minél előbb szeretnék megismerkedni legalább egy történettel a jelöltek közül, így a Sadie elsőbbséget élvez.

Leigh Bardugo – Six of Crows
Komolyan mondom, hogy amerre csak járok, akár Youtube, akár Goodreads, a Six of Crows szinte mindenhol ott van. Hatalmas rajongótábora van, sőt még a kritikusabb értékelők is fejet hajtanak előtte. Úgy gondoltam, hogy ez a történet tudhat valamit, úgyhogy nekem is le kell csekkolnom. Erre a listára azonban egy újdonsült booktuber által került fel, akinek csatornájára nemrég leltem rá. Cindy jobbnál jobb tartalmakat osztott meg a Six of Crowszal kapcsolatban, úgyhogy már nagyon szeretném tudni, mi lapul a szemet gyönyörködtető borít alatt.


Mackenzi Lee – The ​Gentleman's Guide to Vice and Virtue
Bár már lecsengett a hype és az izgalom, a The Gentleman’s Guide to Vice and Virtue most találta meg hozzám az útját. Ahogy nézegettem a polcomat megakadt rajta a szemem és feltettem magamnak a kérdést:  Miért is nem került még a kezeim közé? Hiszen a humort szeretem. A romantikát szeretem. A meleg romantikát különösen szeretem. A barátok-vagyunk-de-titkon-szeretlek történetekért meg egyenesen odavagyok. Szóval pont ideje, hogy elmerüljek a történetben, főleg, hogy a Montague fivérek következő kötete már úton van felém...

..................................................................
Steph Pfeiffer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése